Ефективна команда в MLM. Як згуртувати і підвищити продуктивність дистриб’юторів
Мережа дистриб’юторів – це не просто група людей, яка виконує роботу, а команда. Як і в будь-якій команді, з ними потрібно підтримувати комунікацію. Адже люди, пов’язані між собою, залучені в роботу і здатні досягти набагато більшого результату.
Тімбілдінг в МЛМ – це безперервний і структурований процес, який згуртовує команду, посилює її моральний дух і мотивацію, впевненість кожного окремого її учасника у своїй значимості і підтримки свого локального ком’юніті.
Щоб згуртувати свої команди, все більше лідерів мережевих компаній впроваджують і експериментують з різними тімбілдінг-стратегіями. Наприклад, замість набридливих корпоративних заходів, мережевики все частіше збираються на вечірках або виїжджають за місто сім’ями. В період пандемії, підхід до командної роботи довелося видозмінити – потрібно було швидко адаптувати усі процеси під дистанційний формат. Фахівці FlawlessMLM зібрали ТОП нюансів, які допоможуть здружити команду і підвищити продуктивність.
Як згуртувати команду мережевиків. ТОП 5 пунктів
1. Спілкуйтеся і працюйте над довірою у відносинах зі своїми партнерами
Сила і стійкість вашого бізнесу безпосередньо залежить спілкування команди з лідером і їх довіри йому. Щоб залишатися на зв’язку з командою завжди:
- Визначте найбільш ефективні канали комунікації (месенджери, платформи з голосовою \ відео зв’язком і можливістю показувати екран);
- Оптимізуйте та максимально спростити роботу з обраними інструментами. Наприклад, використовуйте платформи з багатомовної підтримкою, щоб обмінюватися в партнерами інформацією потрібною ними мовою;
- Залучайте своїх дистриб’юторів в продуктивні бесіди і дозвольте впливати на зміни робочих процесів усередині команди. Кожен член команди повинен усвідомлювати свою значущість, зони відповідальності та мати чіткий вектор на досягнення загальних цілей.
Більше про те, як зміцнювати відносини з потенційними партнерами та мережею дистриб’юторів читайте у статті
2. Визначте кінцеву, проміжні цілі і пріоритетність завдань
Кожен мережевик стикається з безліччю рутинних завдань щодня. Позначення чітких цілей і розстановка пріоритетів щодо виконання завдань допоможе зняти стрес, визначити вектор роботи і оптимізувати . Щоб допомогти своїм дистриб’юторам:
- Налаштуйте роботу в єдиній онлайн-платформі, де можна планувати завдання, дії і зустрічі, відмічати їх пріоритетність, оновлювати ввідні і статус виконання;
- Налаштуйте параметри повідомлень і нагадувань на робочому столі, мобільних пристроях і по електронній пошті;
- Навчіть їх адаптивності і гнучкості, щоб ваші люди вміли швидко реагувати та вживати дії у разі непередбачених ситуацій.
В прямих продажах важливо бути гнучким і швидко адаптуватися, адже бувають ситуації, коли лідер або більш досвідчений дистриб’ютор не завжди зможе оперативно відповісти, підказати чи підтримати свою команду.
3. Обговорюйте робочі ситуації і дозвольте команді впливати на прийняття рішень
В мережевому маркетингу, успіх вашого бізнесу залежить не тільки від вас – це результат спільних зусиль структури. Цей факт потрібно усвідомити та прийняти. Ваші партнери впливають на життя компанії в тій же мірі, як і ви, дозволивши їм приймати участь в обговоренні важливих речей. Наприклад:
- Влаштовуйте сеанси мозкового штурму, в процесі якого кожен буде висловлювати свою думку, пропонувати свої ідеї щодо оптимізації роботи та вирішення актуальних проблем;
- Побачивши сильні \ слабкі сторони своїх дистриб’юторів, оцінивши рівень їх навичок та інтереси, створіть різні гілки обговорень. Деякі нюанси можна обговорювати у вузькому колі людей, не відволікаючи всю команду від роботи. Наприклад, збирайте дискусії навколо певних кейсів або нюансів, з якими стикаються тільки новачки.
Подібна гнучкість, відкритість і прозорість позитивно вплине на лояльність партнерів до вас і до , дозволить вам по-новому поглянути на свої ж ідеї.
4. рутинні завдання
Розвантажите своїх партнерів від монотонних дій і повторюваних завдань. Автоматизація робочої системи звільнить час та моральні ресурси ваших дистриб’юторів, які можна витратити на більш продуктивні справи, відпочинок або саморозвиток. Також, це спростить адаптацію новачків у команді – ви зменшите навантаження, пов’язану з трудомістким процесом навчання. Наприклад:
- Створіть чат-бота, який буде відповідати на очевидні запитання потенційних партнерів і новачків, допоможе подати навчальну інформацію дозовано і т. д. ;
- Створіть автоворонку, яка буде наближати користувачів до купівлі товару \ укладання партнерства при мінімальному втручанні менеджерів.
Більше інформації про автоматизації стратегії лідогенераціі, читайте у статті
- Зробіть записи базової програми навчання , які будуть актуальні і цікаві новим партнерам.
Одні люди вчаться швидко, інші повільно. Кожен партнер буде засвоювати інформацію в своєму темпі і, оптимально, потрібно дати їм можливість самостійно переглядати матеріали тоді, коли це буде потрібно.
5. Розвивайте своє ком’юніті
По суті, команда дистриб’юторів – це спільнота людей зі схожими інтересами, яких об’єднують спільні цілі. Створіть простір, в якому партнери зможуть надихати і підтримувати один одного, спілкуватися в більш неформальній обстановці та без перешкод. Ком’юніті – це місце сили й та сама територія, де новачки будуть оточені провідниками – в ситуації коли їх спонсор не може швидко відповісти, їм буде куди звернутися за допомогою, підтримкою або підказкою. Щоб створити міцне співтовариство для своїх партнерів:
- Заохочуйте відкрите спілкування в команді, адже воно сприяє колективному зростання. Діліться своїм досвідом, роздумами та інсайтами з командою і закликайте інших робити так само, навіть якщо це не стосується бізнесу безпосередньо;
- Стимулюйте більш досвідчених дистриб’юторів ставати наставниками для новачків. Оточивши більш слабких членів команди підтримкою не тільки з боку спонсора, але і від менторів\провідників, ви зменшуєте ризик втрати новачка. Він буде підготовлений до зустрічі , я з першими робочими труднощами, адже його команда завжди підтримає.
Комунікація і спілкування є одним з найбільш важливих моментів в побудові сильної МЛМ бізнесу, а згуртованість команд визначає швидкість і ефективність його просування. Створивши дистриб’юторську структуру, члени якої підтримують, підказують і доповнюють один одного, ви забезпечите успіх своєї справи.
У свою чергу, фахівці виведуть ваш проект на новий рівень з технічної точки зору; допоможуть оптимізувати і автоматизувати ваші бізнес-процеси, базуючись на багаторічному досвіді та великій кількості реалізованих мережевих проектів різної спрямованості.