Успіх

Які питання задають на співбесіді?

Для того щоб грамотно презентувати себе на зустрічі до неї треба готуватися. Говорити потрібно про те, що турбує роботодавця. Про це написано у вакансії. Слід уважно прочитати, щоб побачити потреби роботодавця.

Стаття буде цікава тільки тим фахівцям, які зацікавлені у своєму професійному розвитку.

Розберемо питання, які задають найчастіше.

1. Розкажіть трохи про себе?

Це питання дозволяє встановити контакт в бесіді і вибудувати подальша розмова.

План, який дозволить відповісти на питання:

  • Вступ.

Який досвід і в яких сферах у вас є? Чому цікава вакансія у цій компанії?

  • Основна частина. Факти підтверджують вашу компетентність.

Що ви знаєте? Що ви вмієте? Які ваші сильні сторони? Які проблеми вирішували? Яке ваше найголовніше досягнення? Завдяки чому вдалося досягти успіху?

2. Чому вирішили піти з попередньої роботи?

Краще не розповідати, що пішли з-за конфлікту з колегами та керівництвом. Це наводить на думки, що людина не вміє вибудовувати відносини.

Будь відповідь кандидата роботодавець буде переносити на ситуацію у своїй компанії.

Якщо ви говорите про кар’єрне зростання, вирішенні нових завдань, то відразу слід пояснити які завдання і проекти цікаві.

3. Чому ми повинні взяти саме вас?

Роботодавцю важливо оцінити мотивацію і що ще рухає людиною крім грошей. Питання дозволяє підвести до цінностей і цілі людини і менеджер по персоналу дивиться, наскільки вони відповідають вимогам компанії.

Формула така:

перерахуйте свої сильні професійні якості + користь компанії якщо вас візьмуть.

Приблизний відповідь маркетолога: не знаю, хто мої конкуренти, але я володію сучасними технологіями і стежу за трендами, аналізую як на покупців впливає digital середовище, а завдяки цьому можна спрогнозувати кількість продажів і збільшити конверсію як мінімум на 10% як показує досвід.

4. Розкажіть про свої досягнення?

Задають, щоб зрозуміти орієнтовані на досягнення результату чи ні.

До досягнень можу віднести укладення угоди на 1. 5 мл Формування стабільної команди дозволило в короткі терміни перевиконувати плани на 30%. Впровадження CRM, сприяло оптимізації робочих процесів і глибокої аналітики продажів. Вдалося повернути клієнтів, завдяки ефективним комунікаціям і злагодженій роботі команди і збільшити товарообіг в грудні на 15 %.

Всі результати краще переводити в цифри і розповідати саме про досягнутий результат, а не про процес.

5. Коли плануєте в декрет? Хто буде з дитиною на лікарняних?

Це некоректне питання, що не мають відношення до вашим робочим якостям, і ви маєте повне право не відповідати. Але якщо ви дійсно хочете отримати роботу в цій компанії, то краще дати зрозуміти роботодавцю, що ваші сімейні справи не будуть заважати роботі.

«Цілі вийти на нову роботу і піти в декрет в мене немає, але від особистих змін ніхто не застрахований».

6. Наскільки ви стрессоустойчивы?

Задайте зустрічне запитання: З якими стресами можна зіткнутися на даній посаді?

Вам роботодавець розповів про складних клієнтів, великих обсягах і т. д. Тоді можна сказати, що ви з таким працювали і ви з усіма швидко знаходите спільну мову, а з великими обсягами допоможе впоратися ефективне планування.

7. На яку зарплату ви розраховуєте?

Послуги хорошого фахівця не будуть коштувати дешево.

Орієнтуйтеся на суму, яка на ринку праці.

8. Хто може дати рекомендації про вашу роботу?

Будьте готові дати номери телефонів колишніх колег і керівників. Тому завжди кажу – йти з місця роботи потрібно “красиво”.

Якщо відповідаючи на це питання, ви забаритеся чи підете від відповіді, то роботодавець може порахувати, що ви хочете уникнути негативних відгуків.